Uvolněte tělo, mysl i duši. Zažijte pocit hluboké relaxace.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Základní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem masážních služeb Natálie Šulíková ( dále jen „Poskytovatel“ ) IČ 11634227, poskytované v Ostravě, a kupujícím poskytovaných služeb či uživatelem poskytovaných služeb ( dále jen „Klient“).

1.2. Provozovatel poskytuje masážní služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

1.3 Nákupem dárkového poukazu, permanentky, nebo objednáním konkrétního termínu masáže projevuje Klient svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.


2. Objednávka služeb


2.1. Termín návštěvy

Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem formou SMS na tel. číslo 603221866. Dohodnutý termín se považuje za závaznou objednávku. Provozovatel si na dohodnutý termín návštěvy Klienta rezervuje příslušný čas.

2.2. Přeobjednání

Pokud se z vážných důvodů nelze v dohodnutém termínu dostavit, je třeba tuto skutečnost s min. 24 hodinovým předstihem formou SMS oznámit.

2.3. Změna druhu objednané masáže

Nebude-li změna druhu masáže oznámena min. 24 hodin před sjednaným termínem masáže, nebude akceptována.  

2.4. Zrušení objednávky ze strany Klienta

  • a) Pokud se Klient nemůže v rezervovaném termínu dostavit k přijetí masáže, může svoji rezervaci zrušit nejpozději 24 hodin před rezervovaným termínem. Zrušení je možné pomocí SMS. Pozdější zrušení rezervace je považováno za absenci Klienta. Pokud Klient provedl úhradu za rezervovanou masáž předem a svoji rezervaci zrušil nejpozději 24 hodin před jejím termínem, má nárok na vrácení 100 % uhrazené ceny.
  • b) Absencí Klienta se rozumí nedostavení se k přijetí rezervovaných objednaných služeb, nebo jejich storno méně než 24 hodin před rezervovaným termínem. V případě absence Klienta bude Poskytovatel požadovat uhrazení poplatku ve výši 50 % z ceny rezervované služby, na kterou byl Klient objednán a na kterou se nedostavil. Na další masáž bude klient objednán až po uhrazení tohoto poplatku.
  • c) Nedostaví-li se Klient opakovaně bez včasného stornování rezervovaného termínu, vyhrazuje si Poskytovatel právo takového Klienta vyřadit z evidence klientů a již mu více neposkytovat masáže.

2.5. Zrušení objednávky ze strany Poskytovatele

Pokud bude objednaný termín zrušen ze strany poskytovatele služeb, případně z důvodu vládních nařízení, bude Klientovi nabídnut další termín.

Pokud již bude mít Klient uhrazenou platbu předem, bude dle rozhodnutí Klienta platba přesunuta na náhradní termín nebo vrácena. V případě, že nebude možné náhradní termín stanovit, platba bude vrácena na účet, ze kterého platba přišla.

2.6. Předčasný příchod

Prostor masérny není přístupný v libovolnou dobu. Služba je vždy sjednána na objednaný čas. Nelze Klientům garantovat, že budou přijati na masáž dříve než 5 min před řádně sjednaným termínem.

2.7. Pozdní příchod nebo časný odchod

Dostaví-li se Klient se zpožděním, případně musí-li odejít dříve, nebude mu tento zkrácený časový rozdíl nahrazen a Klient tak hradí plnou cenu masáže.

2.8. Odmítnutí masáže

Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout Klienta. Masáž může být odmítnuta v těchto případech:

  • a) Klient se dostaví na masáž se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
  • b) Klient se dostaví na masáž v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
  • c) Klient se dostaví na masáž se zdravotními problémy medicínského charakteru
  • d) Klient se dostaví na masáž v nevyhovujícím hygienickém stavu
  • e) Klient se během objednávání termínu masáže vyjadřuje nepřístojným způsobem (obnažování, nedovolené doteky, slovní či tělesné vulgarismy a další).

2.9. Předčasné ukončení masáže

Masáž může být předčasně ukončena, pokud se:

  • a) během masáže u Klienta objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
  • b) během masáže u Klienta objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
  • c) během masáže u Klienta objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
  • d) během masáže bude Klient přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem (obnažování, nedovolené doteky, slovní či tělesné vulgarismy a další).

Při předčasném ukončení masáže je Klient povinen uhradit plnou cenu rezervovaných služeb.

2.10. Odchod

Poskytovatel umožňuje po masáži časový prostor k odpočinku. S ohledem na další příchozí klienty se očekává odchod každého zákazníka do 15 minut po skončení masáže.

2.11. Osobní věci a cennosti

Cennosti si každý bere na svou vlastní zodpovědnost a také si za ně sám odpovídá. Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta neručí. 

2.12. Informovaný souhlas Klienta

Klient si před objednáním masáže přečetl informace o kontraindikacích uvedených v tomto odstavci. Pokud se rozhodne masáž podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas. Pokud záměrně zatají důležitou zdravotní informaci, zejména kontraindikaci, nese zodpovědnost za veškerá rizika způsobena masáží. 

Klient prohlašuje, že v době masáže:

  • nemá žádný akutní úraz ani není ve stavu vyžadujícím klid na lůžku
  • nemá horečku ani žádné infekční, zánětlivě či hnisavé onemocnění
  • nemá srdeční problémy, křečové žíly a vysoký ani kolísavý krevní tlak
  • nebere léky na ředění krve či netrpí poruchou krvácivosti
  • nemá rakovinu/nádor
  • nemá cukrovku
  • je minimálně dvě hodiny po jídle a nemá zácpu
  • není pod vlivem alkoholu ani psychotropních látek
  • netrpí epilepsií

Klient prohlašuje, že donesl zdravotní potvrzení od lékaře potvrzující způsobilost pro masáže pokud:

  • je těhotný
  • je v šestinedělí
  • trpí odvápněním kostí
  • má srdeční dekompenzaci
  • má duševní poruchu (např. schizofrenii)
  • je po obrně
  • trpí neurózou

Dále Klient prohlašuje, že si je vědom následujících účinků, které mohou (ale i nemusejí) nastat po masáži:

  • únava, závratě, zvracení
  • bolest svalů nebo naopak jejich uvolnění (odstranění bolesti)
  • vznik modřin
  • ucpané dutiny, rýma
  • bolest hlavy, migréna
  • častější vylučování
  • větší chuť k jídlu

2.13. Ceník masáží

Ceník je zveřejněn na webových stránkách Poskytovatele (www.antistresovamasaz.cz), je také k nahlédnutí v místnosti, kde je poskytována masáž. O případných změnách ceny musí být klient informován Poskytovatelem v dostatečném časovém předstihu.

2.14. Úhrada za masérské služby

Platba je možná v hotovosti, bankovním převodem na účet vedeným u Raiffeisenbank 26051906/5500, či zakoupeným dárkovým poukazem.


3. Dárkový poukaz a permanentka


3.1. Objednání poukazu a permanentky

  • a) Poukaz/permanentku si můžete objednat buď prostřednictvím SMS nebo osobně v masérně.
  • b) Platba za poukaz/permanentku může být uskutečněna buď bankovním převodem, nebo hotově při návštěvě v masérně.
  • c) Po přijetí platby obdrží zákazník vyhotovený dárkový poukaz v tištěné formě.
  • d) Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku klienta.

3.2. Použití dárkového poukazu a permanentky

  • a) Dárkové poukazy a permanentky jsou vydávány vždy na konkrétní dobu trvání masáže. Druh masáže si Klient zvolí z nabídky masáží dle doby uvedené na dárkovém poukazu/permanentce. Popis jednotlivých masáží najdete na webových stránkách Poskytovatele www.antistresovamasaz.cz. 
  • b) Platbu dárkovým poukazem/permanentkou je nutno nahlásit při objednání a před začátkem masáže pro ověření platnosti.
  • c) Pokud si zákazník přeje zkrátit čas masáže na menší časový rozsah, než na jaký byl poukaz/permanentka zakoupen, časový rozdíl nebude zákazníkovi nijak nahrazen ani kompenzován. 
  • d) Má-li Klient dárkový poukaz/permanentku a rezervuje si konkrétní termín, kde tento dárkový poukaz vyčerpá, ale nedostaví se bez omluvy k masáži nejméně 24 hodin předem, dárkový poukaz je po tomto termínu považován za vyčerpaný.
  • e) Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu/permanentky nelze směnit zpět za hotovost. 
  • f)  Dárkové poukazy/permanentky mají dobu platnosti 6 měsíců od data vystavení a je nutno je vyčerpat nejpozději do uplynutí lhůty platnosti poukazu/permanentky. Lhůtu platnosti nelze prodloužit. Náhrada za nevyčerpaný dárkový poukaz/permanentku po době platnosti se neposkytuje.
  • g) Prosím, mějte na paměti, že volné termíny nejsou okamžitě dostupné, doporučuji objednat si termín  ideálně s měsíčním předstihem. 

4. Reklamace služeb

Provozovatel neručí za splnění očekávání klienta.


5. Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti


Vstupem do budovy vyjadřuje Klient souhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti.


6. Platnost a účinnost


Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 01.09.2023.